pada mi to ?!

Igor Sedlak Aigor
Středa Březen 17 11:44:31 CET 2004

Me napada jedina mozna vec - chlazeni.
Na CPU mozna jede OK, ale jede i ventilator ve zdroji ? Je mozny, ze by
se ten
vohratej vzduch proste v bedne nevymenoval, takze by se to za chvili
zacalo prehrivat.
Podobnej problem sem mel, kdyz mi zdechaval ventilatorek na chladici
CPU, protoze
jak sem zavrel krabici, do vrtulky se dostaly kabely a zastavilo se to.

Druha moznost - spis teoreticka, ale taky sem podobnej pripad videl, ze
by nekde
zkratovalo neco na MB a plechove krabici. Ale to by asi blblo okamzite
po zapnuti
pri zavrenym case, a ne az za chvili.

Zkus merit teplotu na chladici CPU pri otevrenym a pri zavrenym case !

| Igor Sedlak DiS -:)             alias  Aigor@post.cz |