I tohle jde s modrou folii

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Pátek Červen 18 09:56:20 CEST 2004

> pred-prototyp jo, ale fotocesta to proste neni a minimalne cinovani by tomu
> take sluselo. Takhle je to takove nejake nakorodovane ...
No nevim, zrovna od celoplosneho cinovani me ve skole odrazovali. A
meli docela rozumne argumenty. Jakoou ma vodivost cin? ne moc dobrou
ze? Pri tom cinovani nedojde jen k potazeni povrchu medi, ale ono se
to "vcucne" i do te medi a pri platovani 35um prijdete o polovinu
medi. Kdyz to jeste pouzijete pro vyssi frekvence, tak mate problem,
protoze to potece po povrchu (v tom cinu) a to tam muzete primo dat
odpory misto medi.

Kdyz uz to ma nejak rozumne vypadat tak jedine nepajiva maska, stribro
(to ale cerna) nebo zlato. Cin po cele plose NIKDY.

Nevim, sam jsem sice par desek taky pocinoval, ale to bylo cca pred
deseti lety a byly to takove ty zapojeni s 555 a pod. Tam se to
ztrati, protoze ty spoje jsem mel 1 - 2 mm tluste a frekvence 10kHz.
Ted kdyz mam spoje 6 milu (0.15mm) a frekvence kolem 100MHz si to
proste netroufam (ale taky si ty plosnaky nedelam sam doma, ale
fotocestou jdou udelat spoje 8 milu - 0.2mm).

Miloslav Kazda