I tohle jde s modrou folii

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Červen 18 10:04:35 CEST 2004

no to zlato by som az tak moc neospevoval :-) ma ovela horsiu vodivost
ako med a pod to zlato sa MUSI davat nikel (inak difunduje do medi a po
roku to uz ani svaty nezapajkuje). Niklu tam davaju niekolko mikronov,
ma velmi zlu vodivost a navyse magenticke vlastnosti, takze vf ludia ho
pravom volaju "jed pre vf obvody".
Takze len tolko, aby ste si nemysleli aky je svet idealny :-)
balu