USB disk

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Červen 17 16:56:57 CEST 2004

Neni to az tak pravda. Ten zdroj ma sice 200W, ale ma omezeny vykony pro
jednotlivy vetve. Takze i kdyz treba na vetvi 5V usetrim, tak nemuzu o
tolik zase pretahnout vetev 12V. Mrknete na tento clanek
http://www.svethardware.cz/art_doc-8D4AEA4126FB1125C1256E84004449B3.html

Duron nema urcite 90W, ten ma tak 30 - odhadem. 90W maji az ty procy co
se delaji dneska.

Martin Hanek