USB disk

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Červen 17 16:50:36 CEST 2004

Saša K. Svobodová wrote:
> A není to troška "rovnák na vohejbák" ? Mi přijde lepší použít
> kvalitnější zdroj. On ten můj DURONEk také docela slušně papá a když si
> vezmu co všechno z toho zdroje jede .. :-D Tak se docela divím že platím
> za elektriku tak málo :)

Nemyslím si. Když si vezměte, že 90W přinejhorším si vezme procesor,
disk 10W, 2x Cd-cigán taky, grafika a zbytek max 30W, jste na 150W ve
špičkách, tedy máte 33% rezervu při 200W zdroji.

Tedy považuji za chybu, že zdroj nenabíhá, měl by mít pomalejší náběh
napájení (třeba vteřinu) a powergood poslat až po té vteřině.

V takovém případě bych tedy reklamoval zdroj.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!