USB disk

"Saša K. Svobodová" svobodova.alex@seznam.cz
Čtvrtek Červen 17 15:24:21 CEST 2004

A není to troška "rovnák na vohejbák" ? Mi přijde lepší použít
kvalitnější zdroj. On ten můj DURONEk také docela slušně papá a když si
vezmu co všechno z toho zdroje jede .. :-D Tak se docela divím že platím
za elektriku tak málo :)

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz