Pajeni bez olova

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Červen 17 08:43:35 CEST 2004

burdycha@centrum.cz wrote:

> To je uplna blbost. Plati od prirody, ze nova technologie vzdycky po
> par letech je levnejsi nez ta puvodni protoze se take vymeni
> zarizeni. Vemte si treba treba analogove site a GSM, jehlickove a
> inkoustove tiskarny.

neni to tak docela pravda. U jehlicek mate naklady na stranku v
jednotkach haleru, schvalne, kolik je to u inkoustu?

Napln do levne tiskarny stoji 1000-1500, vytiskne na ni s 5% pokrytim
500 stran. U jehlickove stoji kazeta 150 a vytiskne na ni 3000 stran pri
5% pokryti a pokud ji ozivite par kapkami mineralniho oleje, tak do
roztrhani.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list