Pajeni bez olova

Palkovic, Vladimir Vladimir.Palkovic@STEAG.sk
Středa Červen 16 14:40:21 CEST 2004

K tomu dýchání olovnatých par :

V takovém "papíru o bezpečnosti", který jsem dostal při nákupu tyčového cínu
je věta : "... do 500 st. C je tenze par olova bezvýznamná." Můžete se k
tomu někdo vyjádřit ?

Děkuji

VP

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of
burdycha@centrum.cz
Sent: Wednesday, June 16, 2004 11:37 AM
To: [HWnews]
Subject: RE: Pajeni bez olova

Zdravim, koukam ze tu pekne buji lobing ceskych firem. Misto toho aby se
zbavili olova a zavedli novou technologii, tak se rozciluji, ze budou mit o
par kacek mensi zisk na nejakem vyrobku. Pritom si stejne koupi draha auta,
ale uz je jim jedno kdyz jejich zametsnanci dychaji olovnate vypary. Zaplat
pambu, ze jsme v te EU.
Jako amatera me Pb-free sice take netesi ale co se da delat. Uz jsem zazil
ruzne zakazy ve stavebnictvi, azbest, skelnou vlnu, a vsechno se to podarilo
technologicky vyresit.

JB