Vyroba elektronickych modulov

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Červen 14 14:36:41 CEST 2004

Daniel Valuch napsal(a):

> to tu nikto nevyraba elektroniku? toto ma trochu dostalo...
> balu

Ale asi jo.....proc mam ale dojem, ze to nebude "zadnej dobrej xeft" (ve
smyslu kvalitni a oboustranne zajimavy, nemam pochopitelne na mysli
nejake podrazy...)? Ze by to bylo pozadovanym relativne mnozstvim,
znamou (a mozna tedy i ocekavanou) cenou montaze v Asii apod.? Dale vule
dodat castecne vlastni soucastky a pozadavky (byt opravnene) na
"reference" apod.? Nejak mi to vsechno nejde dohromady...

Nevim, treba se pletu, pripadne me nekdo (se zajmem o vec a jeji lepsi
znalosti) opravte.

Jirka