Vyroba elektronickych modulov

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Červen 14 14:55:00 CEST 2004

Jirka wrote:

> Ale asi jo.....proc mam ale dojem, ze to nebude "zadnej dobrej xeft"
> (ve smyslu kvalitni a oboustranne zajimavy, nemam pochopitelne na
> mysli nejake podrazy...)?

tomuto nerozumiem, prosim vysvetlit co tym chcel autor povedat

> Ze by to bylo pozadovanym relativne mnozstvim, znamou (a mozna tedy i
> ocekavanou) cenou montaze v Asii apod.?

300ks nikto nebude davat montovat do Azie, vsakze. Mam uz jednu ponuku a
vzhladom na to, ze ide o vacsiu zakazku (hodnota prace je v tisicoch
eur) chcem porovnat viacero ponuk.

> Dale vule dodat castecne vlastni soucastky a pozadavky (byt opravnene)
> na "reference" apod.? Nejak mi to vsechno nejde dohromady...

Vule dodat vlastne soucastky je v tomto pripade opodstatnena. Pasivne
komponenty nikoho nezaujimaju, lebo su to halierove polozky. 90%
ostatnych komponentov su integrovane obvody od AD. Vzhladom na to, ze od
AD nakupujeme rocne obvody v hodnote desiatok milionov mame velmi dobre
ceny a vela z nich je na sklade. Nemyslim si, ze nejaky lokalny cesky
distributor bude mat lepsie podmienky.

Myslim, ze poziadavka na referencie je uplne normalna. Kym s niekym
zacnem spolupracovat som zvedavy co je to za firmu, pre koho a co
robila. Lebo sa moze velmi lahko stat ze pojde o single-man company,
ktora v zaujme ziskania kseftu naslubude hory doly a ked pride na
splnenie tak sa zrazu neda, nemame matierial, pokazilo sa auto,
havarovala lod so suciastkami, mravce nam zozrali cin. Pokial si trufate
zverit niekomu komponenty v znacnej hodnote aby ich mohol potom zmrsit
pri rucnom spajkovani tak je to vas problem, a prajem vasej firme vela
zdaru.
Pokial ide o mna, tak preferujem cistu spolupracu na urovni poslem
suciastky a dokumentaciu a vrati sa mi 300 hotovych ozivenych modulov.

> Nevim, treba se pletu, pripadne me nekdo (se zajmem o vec a jeji lepsi
> znalosti) opravte.

tento mail som naozaj nepochopil...

balu