Schizofreny - hratky s x51

Josef Havlíček jhavlicek@kodys.cz
Úterý Červen 8 18:17:28 CEST 2004

Tady bude problem. MON je nahran od E000, MONITOR.HEX jsem si podle mne
udelal spravne, ale ve Flipu jsem mel pri nahravani nastaveno FC00. matlo
mne, ze nejde zaskrtnout BLJB o kterem se pise v DOC, ze se ma nastavit.
Vyzkousim znovu nahrat do RD2 s nastavenim jak se pise.
JH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of MK
Sent: Tuesday, June 08, 2004 6:18 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Schizofreny - hratky s x51

> Draty jsem nemel, ale ctim selze-li vsechno, precti si navod,tak jsem je
> udelal podle dokumentace k MON51 (7+8, 1+4+6). Ted jsem to nepochopil s
tim
> FLIPEM. Jak s tim souvisi nastaveni ve Flipu? Ten pri praci s Keil
> nepouzivam. A pro nahrani FlashMon jsem mel nastaveni BLJB =?,protoze
nesel
> box zaskrtnout, SBV=FC, abych tam MON od E000 nahral. Nyni, kdyz chci neco
> do RD2 nahrat FLIPEM, tak si snizim SBV na E0, abych si MON neponicil.

Jak jste tam FLASHMON nahral - od jake adresy a jak jste nastavil
konfiguraci RD2 ????

FLASHMON by mel byt nahran od 0xE000 a boot vektor nastaven na tuto adresu.
Predpokladam, ze jste si v keilu vytvoril odpovidajicim zpusobem soubor
MONITOR.HEX
a ten nahral do RD (proto jsem psal o FLIPu).

Tak jak popisujete se na FLASHMON pres prizemneni PSENU nedostanete, tak
spustite jen bootloader  :-)))
Zapojeni handshaku je celkem podstatne :-)))) Ono to nejak bez nich nechce
behat :-)))

S pozdravem
MK