Schizofreny - hratky s x51

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 8 18:17:58 CEST 2004

> Draty jsem nemel, ale ctim selze-li vsechno, precti si navod,tak jsem je
> udelal podle dokumentace k MON51 (7+8, 1+4+6). Ted jsem to nepochopil s tim
> FLIPEM. Jak s tim souvisi nastaveni ve Flipu? Ten pri praci s Keil
> nepouzivam. A pro nahrani FlashMon jsem mel nastaveni BLJB =?,protoze nesel
> box zaskrtnout, SBV=FC, abych tam MON od E000 nahral. Nyni, kdyz chci neco
> do RD2 nahrat FLIPEM, tak si snizim SBV na E0, abych si MON neponicil.

Jak jste tam FLASHMON nahral - od jake adresy a jak jste nastavil konfiguraci RD2 ????

FLASHMON by mel byt nahran od 0xE000 a boot vektor nastaven na tuto adresu.
Predpokladam, ze jste si v keilu vytvoril odpovidajicim zpusobem soubor MONITOR.HEX
a ten nahral do RD (proto jsem psal o FLIPu).

Tak jak popisujete se na FLASHMON pres prizemneni PSENU nedostanete, tak spustite jen bootloader  :-)))
Zapojeni handshaku je celkem podstatne :-)))) Ono to nejak bez nich nechce behat :-)))

S pozdravem
MK