Instalacia W-e-b-P-a-c-k, beznadejna BSOD - "riesenie"

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Červen 3 14:12:53 CEST 2004

Po preinstalacii Win2k som si urobil image particie a dobre som
spravil! Nainstaloval som opat WP5.1 pod uzivatelom Administrator.
Ziadne chyby mi instalacia nevyhodila, co je zmena oproti
predchadzajucim pokusom dana zrejme prihlasenym Adminom. No ale po
restarte sli Win do BSOD. Ani safe mod nepresiel.

Tak som z image vratil funkcne Win a skusil nainstalovat WP6.2. Tento
mi bezi bez problemov! Dokonca som sa prepracoval az k funkcnej
komunikacii s Krakenom :-)

Ine verzie WP uz testovat nejdem. Ako skusenost pre ostatnych nech
posluzi moja - WP5.1 obist oblukom, naopak WP6.2 je OK.

miro