Instalacia W-e-b-P-a-c-k, beznadejna BSOD

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Červen 2 10:31:17 CEST 2004

Vyskusam to s Adminom, nielen s admin pravami. Vcera som uz nestihol,
len som preinstaloval Win (rozbehat sa mi povodne nepodarilo) plus
nejake tie aplikacie. Dnes si urobim image a skusim WP znova, zajtra
poinformujem :-)

Inac ale WP by mohol upozronit, ze nie som prihlaseny ako Admin...

vdaka,
miro