BUZ11 paralelne - ted ceny

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červenec 23 17:02:46 CEST 2004

Pokud sectu vsechno jaks napsal (a i cos pominul, jako vyvoj byt' rozpusteny
do mnoha kusu, platy zamestnancu, nakup vyrobnich zarizeni a vybaveni firem
atp.), tak mi vyjde presne ta cena, za kterou se to koupi. A jaka je ktera z
tech promennych (ze je treba marze vyssi) je uplne jedno, rovnice plati,
tedy soucet vsech castek je cena pri koupi :).

--
Jiri Bezstarosti