BUZ11 paralelne - ted ceny

Martin Sátek martin.satek@jano.cz
Pátek Červenec 23 22:10:17 CEST 2004

Nazdar
Tak sem se konecne dozvedel jak je to s temy MOSy.
Jednou jsem delas jednoduchy zesilovac, 4xMOS.
Nejdrive s nejakymy BUZ - chodilo to.
Potom najivne a aby to bylo odolnejsi jsem T zmenil za nejaky IRF na vysi
napeti.
A ejhle, zesilovac se stal silene nestabilni co se tyce klidoveho proudu,
nesel zrovna dobre nastavit a po zmene teploty se to skoro skokove
rozladovalo.

Jeste k cenam soucastek.
Pouzivam ve firme automobilove rele od firmy SUN HOLD - prepinaci, 12V (
jsou zalita a "nevaadi" jim voda )
Nejdrive jsem je kupoval v mototechne za 75kc/ks na proud 40A.
To se me zdalo drahe, tak jsem do prohlizece zadal www.sunhold.com a napsal
e-mail primo vyrobci.
Po asi trech mesicich a desitkach e-mailu se uskutecnil obchod.
Do Ciny jsme poslaly penize prevodem a oni poslaly 200ks rele - prepinaci,
12V, ale na 70A a s ochranou diodou.
Nejhorsi bylo presvedcit Sandru Tsai, ze me nevadi *cena dopravy = cena
200ks rele*
A pointa: Jedno rele me vyslo na 56kc ( cena rele v Cine je asi 28kc )
Takze pokud je to tak i s ostatnima soucastkama, je to vam vsem jasne :-)

Martin

Pokud sectu vsechno jaks napsal (a i cos pominul, jako vyvoj byt' rozpusteny
do mnoha kusu, platy zamestnancu, nakup vyrobnich zarizeni a vybaveni firem
atp.), tak mi vyjde presne ta cena, za kterou se to koupi. A jaka je ktera z
tech promennych (ze je treba marze vyssi) je uplne jedno, rovnice plati,
tedy soucet vsech castek je cena pri koupi :).
--
Jiri Bezstarosti