FM Prijimace a KE 2004/4

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Čtvrtek Červenec 15 07:24:45 CEST 2004

A kde se to ladi?
Neco tam asi chybi.
Nevim co k tomu patri a nechce se mi prochazet cely adresar.
Jinak koncepcne asi ano. Teda hlavne pokud trvate na procesoru a PLL.
Jinak pokud chcete klasicke radio s ladenim poctivym knoflikem tak doporucuji vstupni dil p. Nemce z roku 77. Vstupni dil byl tusim v cislech 2, 3. Libi se mi tato konstrukce nejen proto, ze jsem jich nekolik rozchodil, ale hlavne pro svou nadcasovost.  Kdyz vezmu, ze se psal rok 1977 a vysla tato konstrukce a tricet let se nic nezmenilo, snad jen PLL. Rozhodne doporucuji alespon k nahlednuti.
Jinak mezule by se dnes dala postavit urcite lip. Tahle ma par zaludnosti, hlavne co se tyka stability, nutnost pouzit predepsane kondiky atp.
Jo a da se ozivit s Avometem, teda v mem pripade s PU120. Coz se o dnesnich PICech ci Atmelech rict neda. Ty bud chodi nebo nechodi.
Pavel Glajc