TUSB3410 - Procesor s USB

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 15 09:42:35 CEST 2004

nezkousel jsem. Programuji primo v asm (x52) nebo ccku. Prednosti tohoto procesoru oproti ftdi je, ze si muzu napsat vlastni descriptors. Tim muzu vyuizit i stavajici ovladace pc systemu. napr. ted jsem dodelal s timto obvodem prevodnik rc,gameport->usb a prevodnik se hlasi jako klasicky joystick viz. napr (http://boat.aeroomni.com/elektro/interface_rcusb/joy1.jpg, http://boat.aeroomni.com/elektro/interface_rcusb/joy2.jpg ). s pozdravem Vladimir Loula ml. (boat.aeroomni.com)