Spatne skusenosti

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Červenec 13 00:18:53 CEST 2004

Mel jsem Ersu 2000 a tak mohu porovnavat. Rozdil v cene neni zanedbatelny.
Ersa cca 300 EUR, LS-50 od Conrada cca 70 EUR. LS-50 umoznuje prednastavit 3
teploty, a navic stand-by rezim, ci uplne vypnuti v krocich po 5 minutach.
Na displeji videt prednastavene hodnoty, aktualni hodnotu velkymi cislicemi
a bargraf pri topeni. A jak jsem uz psal i standartni hrot je velmi dobry. K
te LS-50 lze dokoupit stojanek. Tusim, ze neni v cene. To jim teda zazlivam.
Takova prkotina. Jo a ten stajanek je lehky, takze dno vystlat nejakym tim
oluvkem, ci zelezem.
Jindra polivka
jpolivka@mbox.vol.cz