Spatne skusenosti

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Pondělí Červenec 12 22:48:08 CEST 2004

OK :-))
Nechci tady vyvolavat ohnivou diskusi ohledne toho, ktera pajka je
nejlepsi. Jen to ne proboha!!!
Souhlasim, ze analogova pajka ma svoje kouzlo a pouzival jsem je radu
let. Me na tehle dostalo prave to, ze se daji predvolit teploty.
Jde o to, ze clovek chvilku paji a potom to spis lezi ve stojanu (kdyz
se zrovna necinuji snury). Takze nejaky stand-by rezim je skvela vec.
Kolikrat ja uz cistil hrot od zbytku jen proto, ze se tam skvril cin
moc dlouho.
No a Diametral vyrabi ty svoje primove pajky a dela k nim i pripojeni stojanu prave
k tomu prepnuti, kdyz se pajka do stojanu strci. Co mam ale povidat,
chteji za to nekrestanske penize.
A potom, stahovat porad knoflikem teplotu.....(konec koncu se da udelat i
nejake to udelatko, aby to pri polozeni do stojanu zmacklo ten knoflik
samo :-))))
Dneska jsem se tam byl podivat a ty "cudliky" jsou docela "bombenfest"
a mam pocit, ze i ten hrot je stejny jako u tech pajek od Diametralu.
Mozna, ze za tim pultem byly ty levne hroty prave od naseho vyrobce a
ty drahe z Nemecka.(radove rozdil 100-150Kc)

Martin

Martin Šaněk napsal(a):
> Tak jsem to vzdal, objednavku odvolal a asi pujdu zitra koupit od
> Conrada http://www.conrad.cz/DetailPage.asp?DPG=60584. V prodejne v
> Praze maji i takove "lidske" ceny za hroty(kolem 60,-). Neznate ji
> prosim nekdo? Nebo udelam dalsi blbost...?

Hmmmmm....zase procesor, i v pajecce (proc proboha?), pokud mozno
tchajwanska "kapka" pod LCD displayem (chip zality epoxidem). Delejte
jak myslite, az se Vam to podela, ani si neskrtnete (a prave Conrad
zrovna moc kvalitou nesluje).

Proc si nekoupite neco "diskretniho", treba Solomon SL-20? To opravite
vzdy (je to tedy "na veky"), jen menite hroty, ktere pouziva napr. i
Diametral, takze jsou zcela bezne k mani.

--
Jirka