Problem s SHT11 - vadne cidlo?

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Středa Prosinec 22 20:12:36 CET 2004

  MPX4115 maji v GM za 700,- skl. cislo 539-009. Opravdu me ho asi pred
pul rokem poslali.
  Novalex

RaPV> No to je pekna cena za ten MPX tady za nej chtej tusim kolem 900Kc (ale
RaPV> neshanel jsem jej zatim moc uporne). To by se skoro vyplatilo ho sem si jej
RaPV> nechat dovezt vzhledem k kurzu by se mozna vyplatilo i s postovnym z SK.

RaPV> Nicmene cidlo az tak linearni neni. V DS je nejaky vzorec jak to
RaPV> prepocitavat.

RaPV> RadekCX

RaPV> --
RaPV> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
RaPV> Zkontrolovßno Antivirovým systémem AVG.
RaPV> Verze: 7.0.290 / Virová báze: 265.6.2 - datum vydání: 20.12.2004

RaPV> Hw-list@list.hw.cz