Problem s SHT11 - vadne cidlo?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Prosinec 22 19:58:17 CET 2004

No to je pekna cena za ten MPX tady za nej chtej tusim kolem 900Kc (ale
neshanel jsem jej zatim moc uporne). To by se skoro vyplatilo ho sem si jej
nechat dovezt vzhledem k kurzu by se mozna vyplatilo i s postovnym z SK.

Nicmene cidlo az tak linearni neni. V DS je nejaky vzorec jak to
prepocitavat.

RadekCX