VAG-COM diagnostika pomoci PIC

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pátek Duben 23 14:37:03 CEST 2004

Ten notebook mi stále připadá jako něco hrozně výkonného, komplikovaného
a poruchového na to přečíst pár hodnot či je změnit. Ale to nic, také
nechápu proč si servis kupuje diagnostické zařízení na PC, k tomu stolek
a chodí kolem toho jako kolem svátosti (snad pro tu cenu co to stálo).
Možná to kupují pro to, aby mne jako zákazníka ohromili a mohli
účtovat...

>No tak samozrejmne, to PIC jsem bral jako preklep, chapu,ze tam spravne
>melo byt AVR ;-) Ale jinak bych to nevidel nejak tragicky, takova
Mega128 >by to zvladla uplne v pohode a ma i dost pame

Předem podotýkám že obecně jistě existují lepší obvody než PIC, jen já
je neumím a pro to je pro mne zatím PIC nejlepší. Asi tak jako mé staré
botky, pěkně prošlápnuté na mou nohu. Nikomu ty botky nenutím, tím
spíše, že by druhému nevoněli.

Radek