Zapalovaci blok v MPI

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Středa Duben 21 15:38:24 CEST 2004

Vyrabet muzete, ale !!!

Veskere ridici jednotky, vlastne cela automotive ma extremni
diagnostiku. To znamena, ze po RESETu se vse kontroluje a pokud
jednotka nenajde snimacove parametry z L je polovodic), nahlasi
chybu a nespusti motor.
Chybove hlaseni jde do ERROR MEM a cte se v servisech
doma VAG-COMem.
A co Vam tam pak vsechno vymeni kvuli chybovemu hlaseni servis a
rad, potes bohu. Zivim se automotive vyvojem a vim co pisu, proto
pozor.

Hugo KOTTAS