Zapalovaci blok v MPI

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Duben 21 15:00:49 CEST 2004

No vidite a stacilo na 10sekund zapnout zapalovani a pak ho vypnout pri
dalsim zapnuti zapalovani spustit motor a vse uz by melo byt
synchronizovane, nemusel jste cekat mesic, ale jak jsem zjistil tak i
technik v autorizovanem servisu to nevedel prestoze je to v servisni
dokumntaci...

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of jirka7a@seznam.cz
Sent: Wednesday, April 21, 2004 2:25 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Zapalovaci blok v MPI

Nechci Vam kazit zamer, ale napr na Felde MPI byla cistena klapka, protoze
se zasekavala. Servisman vycistil a predal manzelce jenze i ona poznala, ze
ten motor je neustale ve dvou tisicich, pry se ma neco najet, tak 5000 a
pote se rozhodnout zda vymenit klapku za 7tisic a mozna taky ridici
jednotku - nekdy to pry spolu jiz nezacne spolupracovat. U VW se to musi
menit dohromady.

Klapku jsem nechal vymenit ihned, nejsem padlej, abych veril servismanoj.
Motor nez se vratil nekde k 750 otackam na volnobehu az za cca mesic. Podle
meho se casove synchronizovala ridici jednotka s klapkou.

To MPI co mate ma prece taky pocitac nebo ne ?
To ho chcete obejit nebo se na nej napojit ?

Jirka