Vrtani DSP a Eagle

tsveta@centrum.cz tsveta@centrum.cz
Pondělí Duben 19 19:07:28 CEST 2004

Tak jsem to dohledal v tom elektoru. Nebylo to v roce 2002-3 ale v cislech march-september 2001. Bylo to zvlastni koncepce s horizontalne vykyvnym ramenem. Dokonce to melo ty ramena dve, pro kazdy bylo mozne pouzit jiny nastroj, treba 2 ruzne vrtaky. Bohuzel se ty clanky zaobiraji hlavne electronickou casti projektu, mechaniku nechali kompletne delat ve firme Radix GmbH, Elektronik für Elektroniker www.radixgmbh.de a dodavali ji jako KIT. Nejak mi ten odkaz ale nefunguje.... tak nevim jestli ta firma jeste funguje a jestli ten kit stale dodavaji. Zvladalo to DPS velikosti 200x300. S jakou presnosti to jsem nedohledal.

VYZKOUŠEJTE ADSL od TISCALI! Využijte zkušební doby 30 dnů! Více na http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://sluzby.tiscali.cz/broadband/adsl/adsl14.php