SMT 160 a PIC

tsveta@centrum.cz tsveta@centrum.cz
Pondělí Duben 19 18:39:30 CEST 2004

Tusim ze jsem tenhle algoritmus i s celym resenim zahledl v nekterem cisle KTE v lekcich programovani pro PIC develop board CHIPON. Bude to jen par cisel zpatky. Priklady kodu by meli byt nekde na strankach KTE...nebo autora.

VYZKOUŠEJTE ADSL od TISCALI! Využijte zkušební doby 30 dnů! Více na http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://sluzby.tiscali.cz/broadband/adsl/adsl14.php