Re: Vrácení zboží na Allíka

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Březen 27 08:54:08 CET 2025


Já bych trval na vrácení všech peněz bez vracení zboží, pokud to není za 
hodně.

Martin Hanek

Dne 27.03.2025 v 8:26 Šerých Jakub napsal(a):
> Zdravím!
> Poprvé vracím zboží (Číňan mi poslal BlueTooth verzi čidel namísto ZigBee a Allík mi dal možnost refundace cca 30% částky bez vracení zboží nebo plný refund plus zpětné poštovné hrazené prodejcem v případě vrácení zboží).
> Volím možnost vrácení, jen nevím jak přesně se to posílá zpět. Dělá to na mě dojem, že si zjistím cenu poštovného, pošlu ji prodejcovi k odsouhlasení, a pokud odsouhlasí, zaplatím poštovné a on mi to pak refunduje navýšené o to poštovné. Protože předpokládám, že něco jako "zásilku hradí příjemce" už dávno a zejména v mezinárodním měřítku asi neexistuje, že? Chápu to tak dobře?
>
> A druhá otázka, jak v těch rozsypaných čajích a dvojitém pytlíku (zásilka do Holandska, tam přebalená a poslaná dál) najdu tu správnou poštovní adresu, kam to odeslat?
>
> Dělal jste to někdo někdy? Poradíte jak na to?
>
> Díky moc
>
> Jakub Šerých
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list