RE: turbínový motorek

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Září 14 14:09:07 CEST 2024


Nahřát až tolik ne, ale je nutné, aby v komoře byl natlakovaný vzduch. Proto se ta turbína musí před startem něčím roztočit. Ano, asi tam bude něco jako zapalovací svíčka. Dopravní letadla používají režim zapnutého zapalování kdykoliv je nebezpečí, že by turbína z nějakého důvodu mohla zhasnout, ale za standardního stabilního letu se zapalování vypíná. Jak je to u malých motorků nevím. 

Jakub Šerých 

> -----Original Message-----
> From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Lubor Otta
> Sent: Friday, September 13, 2024 9:23 PM
> To: hw-list na list.hw.cz
> Subject: Re: turbínový motorek
> 
> A jak je to s tím spalováním,
> musí se ta komora nejdřív nahřát jako v benzínové letlampě?
> Na stránkách té pbm jsem se dočetl že zapalovací jednotka generuje 3kV, to
> živí nějaké jiskřiště, nebo "oblokovou lampu"
> A srší to jjen při startu, nebo celý let?
> Lubor
> 
> 
> ______________________________________________________________
> > Od: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky na dator3.cz>
> > Komu: hw-list na list.hw.cz
> > Datum: 13.09.2024 19:45
> > Předmět: Re: turbínový motorek
> >
> >Zdravím,
> >
> >nevím jak konkrétně tenhle motor, ale běžné modelářské proudové motory
> >to mají tak, že zhruba po každých 20 hodinách běhu se posílají do
> 
> >
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list