Re: Elektrokolo: Elektrický výkon x práce

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Říjen 24 00:33:47 CEST 2024


Nesuvisle myslienky:

Vykon odoberany z bateriek by sa nejak snad dal odmerat zaradenym W-metrom.

Alebo meranie odobratych Wh - nabit baterky, vyslapat merany usek, potom 
dobit baterky na rovnaku uroven tou istou nabijackou s meranim dobitej 
energie. Ucinnost nabijania odpocitat. Alebo odmerat kapacitu vybitim 
plnych bateriek a porovnat s vybitim po jazde.

Rozdiel 7 a 10km/h je na odpore vzduchu cca +50%, nepodcenovat 
(kvadraticka zavislost). Ak sa nemeni sila vetra.

Vykaslat sa na udaj na displeji a zamerat sa na to, ci dojdem domov na 
baterky, alebo nie :)

miro

PS: nemam elektrokolo (ani predni, ani zadni, ani cely). jazdim, kolko 
vladzem. cim dalej, tym menej :(


On 23.10.2024 19:32, Jaroslav Buchta wrote:
> Ja mam ted nove elektrokolo ktere jsem sehnal za dvacku ve vyprodeji, ma 
> to stredovy motor VINKA  a baterku Samsung, pry nejaky Japonec a motor i 
> funguje.
> Akorat, kdyz to ukazuje vykon ve W, tak je mi divne, ze i na mensi 
> asistenci tam lita 200-300W, kolik asi tak clovek co vazi asi jako 2 
> sportovni cyklisti muze k tomu pridat? Kdyz jedu na kole bez motoru, 
> jedu tam do kopce misto 10km/h teba 7km/h, pri techto rychlostech muzeme 
> asi odpor vzduchu, otepleni gum a dalsi podobne vlivy asi zanedbat, 
> takze by to melo byt primo umerne celkovemu vykonu?
> Nejak mi nepripada, ze by mi pohon pridal 2x-3x k memu vykonu, slapu 
> podobne usilovne v obou pripadech.
> Mozna ten Japonskej zazrak meri blbosti ale i Bafang ukazoval na dvojku 
> 250W ale to jsou jasne Cinske W :-D
> 
> Dne 23.10.2024 v 18:44 Zdenek napsal(a):
>>


Další informace o konferenci Hw-list