falešné MP2315

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Květen 31 21:47:39 CEST 2024

Ahoj vespolek,

už nějakou dobu přemejšlím nad falešnýma MP2315. Tedy hlavně na čínských
modulech. Někdy v dávné minulosti jsem si přečetl třeba článek:
https://chiptron.cz/news.php?readmore=1426
Od té doby dávám stranou moduly, kde na čipu začíná jméno písmenem D.
Jenže už jich mám moc a nemám žádný, co začíná na A. A tak jsem začal
řešit, co je na nich vlastně za problém. Narazil jsem jen na tuhle diskuzi:
https://www.mikrocontroller.net/topic/543997
Tam řeší, že mají vlastní spotřebu o 10 až 15mA větší, než uvádí
katalog. To je sice smutné, ale stále si dokážu představit aplikace, kde
mi to bude jedno.
Nemá někdo ještě nějaké další informace, co na nich je špatně? Na co si
dát pozor?

Díky