PET víčka -> Re: Farnell

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Květen 31 08:33:43 CEST 2024

Já se ještě na chvilku vrátím k tomuto mailu. Není součást problému to
"utažení na krev"? Dovedu si představit, že když se to v nějakých
teplotních podmínkách utáhne na kte, tak už to v jiných teplotních
podmínkách nepřežije, protože tepelná roztažnost.
Nějak si nepamatuji, že bych narazil na geocache, které se rozpadá
víčko, ale určitě nejsou na krev. A i při experimentu s bublinkatou
limonádou stačí docela lehké utažení, aby v ní natlakovaný plyn hezky
dlouho držel a pak někomu explodoval na klíně.