Elektrokolo motor Bafang400 chyba hall sensors

Pátek Květen 31 08:16:34 CEST 2024

Taky mam cim dal vetsi podezreni, ze je to kolem toho konektoru nebo v
nem... Jednotka zda se staticky vyhodnocuje senzory a zobrazuje nebo
nezobrazuje chybu, kdyz pomalu pootacim rotorem, tak chyba neni a v
jedne poloze pak je zobrazena, periodicky.
Zacvicim s konektorem a treba to chvili funguje... Ale spis jako by to
bylo nespolehlive nekde v zalite casti, jak jsou napojeny draty na piny
asi. Ale nevim na ktere strane. Samotny kabel je dobre fixovany a
necekam, ze by se zlomil. Ty dratky k senzorum jsou ale opravdu docela
slabe a je jich 6 (+5V,GND,H1, H2, H3 a T - asi snimac teploty) Koliky
jsem trosku poohybal aby mely lepsi kontakt ale bez vlivu. Jeste me
napadl pripadny svod, faze jsou blizko ale ono to blbne i staticky bez
buzeni fazi evidentne. Ten konektor je asi pekny Cinsky smejd, na
internetu se tahle chyba resi docela dost...
No asi kouknu jeste do jednotky, jak je tam kabel napojen a uz me
napadlo to tak nejak propojit natvrdo ale kabel k jednotce bych rad
zachoval pro pripad vymeny motoru, jednotka neni zrovna levna.