Re: Jak najít zkrat?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Květen 30 14:30:37 CEST 2024

Hele, bratránek jednou přinesl počítač v podobném stavu a kupodivu byla
příčina rozpadlé tabulky v cmos setupu. Léčba spočívala v důsledném
odpojení baterek a všeho podobného, pak magické spuštění s tancem
národní písně a pak informace o create default a pak už normální nastavení.
Naštěstí to bylo pro daný model v té době již známé jako chyba
nešťastného souběhu upgradů, takže slova národní písně byla k dispozici.