Re: Jak najít zkrat?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Květen 30 11:16:36 CEST 2024

Jistý si nejsem. Pouze odhaduji. Dedikované grafiku to nemá. Jednou jsem už
měl úspěšný pokus o vyreseni zkratu v NTB způsobeny jedním malým keramickym
kondentatorem. Byl to hned ten druhý, který jsem vyndal. Bylo to na něm
trochu vidět což hledání usnadnilo. Ani jsem to žádným nenahrazoval (nic
jsem neměl po ruce) s tím, že až budu někdy objednávat tak ho tam
přihodim... ubehly roky a funguje to bez něj dal tak už jsem to pak neřešil
(znamenalo by to zase kompletní rozborku). Takže je i možnost, ze nebudou
postupne odcházet jeden po druhem.