Farnell

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 30 09:12:15 CEST 2024

Víčkem dolů viset nemůže, protože zatéká do závitu toho víčka a v zimě voda
v závitech mrzne a praská to...
Než pojedeš dej vědět, pošlu ti aktuální hrubé lokátory kde něco je..
případně něco někam dám
 Jodně tady cestuju po ZČ takže není problém něco nového nainstalovat 😉

čtvrtek 30. května 2024 Tomáš Hamouz <konfery.tomas.hamouz na seznam.cz>