RE: 10MHz dolní propust - taky mi přišlo VNA

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Květen 30 07:29:57 CEST 2024

Volaju sa tiez SMA-RP
Boli vymyslene koli Wifi aby sa nedala pripojit antena s vacsim ziskom ako je na Wifi
povolene. Ako to dopadlo vsetci vieme.

J.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Korenský
Sent: Wednesday, May 29, 2024 9:19 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: 10MHz dolní propust - taky mi přišlo VNA

Zdravím,

Obecně to bývají SMA konektory.
Sameček je označován SMA-M a samička SMA-F. Samička má závit vnější a sameček závit vnitřní.
Ovšem u WiFi je buhví proč zavedna taková móda, že se používají takzvané Reverse SMA konektory označované jako SMA-RM a SMA-RF a tam má sameček závit vnější a bývá na zařízení, zatímco samička má závit vnitřní a bývá na anténním kabelu.

Zdraví PavelK