[OT] cisteni pripeceneho oleje

Vladimír Franěk vladimir.franek na mobilcz.cz
Středa Květen 29 22:11:21 CEST 2024

Zdar, nevím jestli to už někdo nenavrhnul, VAPku jste zkoušel? Vladimír

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ladislav Kručinský
Sent: Wednesday, May 29, 2024 3:34 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: [OT] cisteni pripeceneho oleje

Koupil jsem kdysi domů čistič Kärcher na horkou páru. Ten nejdražší z řady pro domácnost (žlutočerný typ SC5 – asi za 10 000). Měl jsem ideu, že půjdou čistit skvrny od vosku které při včelaření vznikají všude. Ale má to naprosto mizerný výkon a stěží to umyje běžnou špínu. Manželka s tím šudlá spáry mezi kachličkami a okenní rámy ale naprosto to nemá mnou očekávaný výkon. Na ten mastný sajrajt si to ani neškrtne – to jsem zkoušel taky.

Zdravím
Láďa