Re: Jak najít zkrat?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 29 21:57:17 CEST 2024

Já hledám tak, že tam připojím třeba 1V a měřím napětí v jednotlivých
částech napájecí sběrnice. Při větším proudu ( je třeba omezení I)
už je poznat třeba prstem nebo  termokamerou, který kond je ve zkratu...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 29. 5. 2024 v 21:54 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>