Farnell

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 29 21:02:58 CEST 2024

V příloze jsou víčka, po kterých toužím.
Mají oproti jiným výhodu, že jsou z polyethylénu a hlavně jsou mnohem
pevnější, než jiná.
Mají obvod vyztužený těmi svislými výlisky, takže víčko jde utáhnout na
krev, aniž by se zdeformoval závit a následně víčko.
Další výhoda je, že preforma s rozšířeným víčkem nepropadne zkrz kroužek
navlečený mezi rantl preformy a víčko
Ideální je bílá, ale bezva je i žlutá a světle zelená.   Červená, oranžová,
tmavě zelená a modrá už znatelně na slunci zahřívají vnitřek preformy.