[OT] cisteni pripeceneho oleje

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Středa Květen 29 11:10:48 CEST 2024

Dobrý den,

Pokud je to napečené jenom slabě tak na to celkem fungují ty bílé "nano
houbičky" z Ali. Nevím, co je to za materiál, je to celkem měkké, pod
rukama se to rozpadá, ale slabou připáleninu to odstraní dobře, a celkem
rychle.

S pozdravem,
--
 Ales Filip