Re: 10MHz dolní propust - taky mi přišlo VNA

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Květen 29 10:02:16 CEST 2024

No mě to orientační samozřejmě stačí. Ale chtěl bych vědět, jestli chyba
bude 1 dB, nebo třeba 20:-)

Zatím jenom vím, že se nijak moc nezahřívá, jak se tu psalo o nějakém
jiném do 6 GHz.

PH