Re: 10MHz dolní propust

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Květen 28 21:19:54 CEST 2024

Zrovna jsem chtěl napsat, že by bylo super, kdyby tam někdo vzal pár
věcí na vyzkoušení VNA. Takže kdo chce co změřit a ideálně i ví jak, tak
přineste:-)

Hlavně bych teda navíc poprosil o něco, co je naopak již hodnověrně
změřeno, nejlíp až do těch 6,3 GHz, abych se dozvěděl, jak moc mi to
opravdu měří a jak moc jenom věští.

PH