[OT] cisteni pripeceneho oleje

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 28 20:25:26 CEST 2024

Pokud to opravdu funguje na přischlý a připečený rostlinný olej, tak je
to malý zázrak.
To jdu hned koupit.
Vyčistit nějak klasický friťák, kde se zvenku dříve později taky objeví
ztvrdlý olej, je prostě skoro nemožné.
A to jsem se nevyhýbal ani tomu benzínu.

Jestli to fakt funguje, tak díky za tip.

PL