[OT^2] Hlinikova instalace a pruzinove svorky

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Úterý Květen 28 17:21:37 CEST 2024

Důležité není vědět kdy přesně ta Říše Římská zanikla, ale vědět to
alespoň velmi zhruba a hlavně umět to zasadit do historických
souvislostí.
Že se u historických událostí pedantsky trvá na letopočtech asi není
úplně to nejdůležitější, ale je šance že když se na tom trvá, že si
žák ten letopočet časem rozostří a bude věděl alespoň přibližně kdy.
Netuším kolik učitelů dějepisu umí podat ty souvislosti, ale někteří
snad ano.

A důvod proč se to učit je jednoduchý. Ti kdo si historii nepamatují
si ji musí prožít znovu.

Tomáš