Github Copilot v MS Visual Studiu:-)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Květen 28 16:40:10 CEST 2024

Tak teď jsem na tomtéž počítači chtěl nainstalovat copilota do VScode a
ono to nejde, dělá errory že:
The editor could not be opened due to an unexpected error: XHR failed
Podrobnějším zkoumáním jsem zjistil, že už je nainstalován v MSVS 2022
(nevím proč to vadí, když to doma nevadilo) a v tom MSVS jsem tedy dal
přihlásit k účtu GH a už mi tam funguje, zatímco ve VScode rozchodit
nejde. Tedy pravej opak toho, co mi copilot tvrdil:-)

Jo a celkem dobře navrhuje i pokračování komentářů v češtině:-)

PH