Farnell

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Květen 28 08:21:40 CEST 2024

A co si to víčko 3D vytisknout? Myslím, že se po netu dokonce válí spousta návrhů, protože to kdekdo na kdeco používá.
https://www.thingiverse.com/search?q=bottle+cap&page=1
Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, May 27, 2024 11:16 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Farnell

Ne, opravdu bych potřeboval, vyfotím, jaký "model" špuntu bych potřevoval... nejlépe v bílé barvě.
Všechny majáky co umřely  maj popraskaná víčka a uvnitř je voda. Protože je to vyrobené z eko samodestrukčního materiálu. Ty zátky které drží a vydrží už nikde na ničem nemohu najít. A že bloudím v obchodech s  tím, že hledám flašky s jakýmkoliv obsahem uvnitř aby měly tyhle špunty.