Farnell

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 27 15:53:51 CEST 2024

Důvod je jasný - plnit normu.
Každý týden minimálně jedno omezení malého nebo středního rozsahu, každý
měsíc minimálně jedno velkého rozsahu (typu NIS2 a podobně).

Prý když to bude napevno, tak budeme posílat do recyklace i víčka,
protože jinak bychom je prý zahazovali a dali tam jenom flašku.
Znáte to - kdyby to zachránilo jediné víčko...

Jinak při zpracování PETek se ty PETky i s víčky rozsekají rotačními
noži na taková trochu menší trsátka.
A kusy víček (což je myslím polypropylén) se gravitačně oddělí od PETu.
Aspoň v té PETko-recyklárně, kterou jsem navštívil, to tak bylo.

PL