Farnell

ladislav.krucinsky ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Pondělí Květen 27 15:01:37 CEST 2024

Jsa v důchodu už toho tolik nenajezdím ale pít se z toho dá v pohodě...Láďa Odesláno z příliš chytrého mobilu.
-------- Původní zpráva --------Od: Zdenek <zdej na atlas.cz> Datum: 27.05.24  14:56  (GMT+01:00) Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz> Předmět: RE: Farnell Copak otevřít, ale jak se napít. Jednou rukou držet láhev a druhou víčko, aby mi nelezlo do nosu nebo neškrábalo do tváře? A utrhnout to víčko není jen tak ani na stole, natož v autě.Taky jsem tento vynález nepochopil. Ale možná k tomu jen nedodali návod na správné použití. J From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých JakubSent: Monday, May 27, 2024 11:39 AMTo: HW-newsSubject: RE: Farnell No nevím, spíš bych řekl, že s tímhle umřete žízní, protože při řízení ho v podstatě nemáte šanci vůbec otevřít 😊 Jakub Šerých