Farnell

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Květen 27 10:56:23 CEST 2024

tak TME jasne jede jinou ligu :-) pri vice polozkach a pokud clovek
trefi jejich standartni baleni treba sroubku po 100ks a objednal 1000ks,
tak je rozbalovani slusna "matrjoska" . min 3-4 obaly, nez se clovek
dostane nakonec. takhle to ale nejde skladovat(prostor neni). musim
vsechnno kompletne vybalit a zabalit do sveho. no a nepomer 9(!) qr a
carovejch kodu k napisu co je vlastne v pytliku, to je dalsi zabava.
ale hlavne ze soucatky ted tak nejak jsou a druhej den to mam na stole,
to zase  jo.
baleni zdar !
t.

AJT SERVIS s.r.o.